DE GEZELLIN
  • Home
  • Werkwijze
    • Wat wij doen
    • Voor wie
    • Tarieven & Financiering
    • Contact
  • Over DE GEZELLIN
    • Kwaliteit
    • Leuk oud worden
    • Dementie
    • Zorgmijding
    • Op pad
    • Beeldzorg
    • Gastvrij
    • Klachtenregeling
  • Contact
    • MantelzorgMagazine
    • Mantelzorgen
    • Stel uw vraag
    • Rolstoel lenen?
    • DE GEZELLIN tv
    • Zorg-Zangeres
    • ENGLISH
  • Inloggen CliĆ«nten
  • Winkel

Wanneer u een klacht heeft

Bent u ergens ontevreden over, of heeft u een klacht over onze zorg? We gaan graag met u in gesprek en op zoek naar een oplossing. Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.
 
Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past. Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.
 
Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op.
 
Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet u niet welke klachtenprocedure voor u geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen. Het doel blijft: het oplossen van onvrede en klachten.

Wet kwaliteit klachten en geschillen zorg (Wkkgz)
Bestaat uit:
  • Een klachtenprocedure en/of bemiddeling door een onafhankelijke klachtenfunctionaris;
  • Toegang tot de Geschillencommissie KPZ, voor een bindende uitspraak over een behandelde klacht. U kunt de klacht als geschil voorleggen aan de geschillencommissie als u niet tevreden bent over de door ons geboden oplossing na het doorlopen van de klachtenprocedure.
Wkkgz zorg is alle zorg, denk aan Wlz en Pgb zorg. Uitgesloten zijn: Jeugdzorg vallend onder de Jeugdwet, onvrijwillige/gedwongen zorg (hier gelden Wzd en Wvggz) en WMO zorg bij zorgaanbieders die uitsluitend WMO zorg bieden.
 
Wet maatschappelijke ondersteuning (WMO)
Bestaat uit:
  • Een klachtencommissie die na hoor en wederhoor een uitspraak doet over de mate van de gegrondheid van een klacht.
De WMO procedure wordt alleen gevoerd als de zorgaanbieder uitsluitend Wmo zorg levert en de gemeente van mening is dat deze klachtenprocedure volstaat. Anders wordt de Wkkgz procedure gevolgd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Adres (alleen op afspraak)
DE GEZELLIN
Vinkenbos 2
4851 ER Ulvenhout
Privacy, Cookies & Disclaimer
Contact
[t] 06 24 28 15 78
[e] service@degezellin.nl
​
[w] www.degezellin.nl
​       www.degezellinshop.nl
Afbeelding
Info
KvK 60390263
BTW NL002112688B15
​AGB code 41418107

HKZ certificaat nr. 22763661

24/7 bereikbaar via
WhatsApp, Signal & VIP Live
[t] 31 6 24281578
Foto
Picture
Picture
Picture
Afbeelding
Picture
Picture
Picture
(c) 2014 - 2023 DE GEZELLIN - High-end 👠👠​mantelzorgondersteuning sinds 2014 - Alle content op deze website is beschermd via copyright & Benelux merkenrecht - Met dank aan Pixabay
  • Home
  • Werkwijze
    • Wat wij doen
    • Voor wie
    • Tarieven & Financiering
    • Contact
  • Over DE GEZELLIN
    • Kwaliteit
    • Leuk oud worden
    • Dementie
    • Zorgmijding
    • Op pad
    • Beeldzorg
    • Gastvrij
    • Klachtenregeling
  • Contact
    • MantelzorgMagazine
    • Mantelzorgen
    • Stel uw vraag
    • Rolstoel lenen?
    • DE GEZELLIN tv
    • Zorg-Zangeres
    • ENGLISH
  • Inloggen CliĆ«nten
  • Winkel